۲۵ دی ۱۴۰۲، ۹:۱۵
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85354419
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۵ حلقه چاه آب در سلسله به کنتور هوشمند مجهز شد

خرم آباد - ایرنا - مدیر منابع آب سلسله گفت: ۵۵ دستگاه کنتور هوشمند از ابتدای سال جاری تاکنون در چاه های کشاورزی و صنعتی این شهرستان نصب شده است.

ذبیح جودکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین مراحل اداری و قانونی برای نصب ۳۲ کنتور نیز در حال انجام است و به زودی نصب می شوند تا میزان برداشت چاه ها متناسب با مجوز باشد و از اضافه برداشت جلوگیری شود.

وی با اشاره به ارسال ۱۲۰ فقره اخطار کتبی برای مالکان چاه های کشاورزی دارای اضافه برداشت افزود: در این راستا برق ۴۲ حلقه چاه به دلیل اضافه برداشت و بی توجهی به اخطاریه های صادره قطع شد و ۱۳ حلقه چاه غیرمجاز نیز پر و مسدود گردید.

مدیر منابع آب سلسله عنوان کرد: همچنین سه دستگاه موتور تلمبه غیرمجاز به ارزش چهار میلیارد ریال بر روی رودخانه های کاکارضا و دوآب نصب شده بود که جمع آوری شد.

جودکی با اشاره به آزادسازی هفت کیلومتر از حریم و بستر رودخانه های کهمان، سراب چناره و رودخانه امیر شهرستان تصریح کرد: همچنین ۱۲ کیلومتر از رودخانه های مناطق پرسک و هنام و مجاری آب سایر رودخانه ها از جمله کهمان بدون تخصیص اعتبار و تنها از طریق ظرفیت شهرستانی لایروبی شده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون مجوز حفر ۱۳ حلقه چاه صنعتی و سه حلقه چاه جهت مصارف شرب در شهرستان سلسله صادر شده است.

به گزارش ایرنا بیش از ۶۰۰ چشمه و سراب در سلسله وجود دارد که از این تعداد، ۶ سراب، اصلی و گردشگرپذیر محسوب می شوند همچنین این شهرستان دارای سه رشته قنات و ۵۹۰ حلقه چاه کشاورزی و صنعتی می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha