حضور سه ورزشکار و یک مربی خوزستانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان

اهواز - ایرنا - رییس هیات کشتی خوزستان گفت: سه کشتی‌گیر و یک مربی خوزستانی با تشخیص کادر فنی به اردوی تیم ملی نوجوانان فراخواده شدند.

رمضان جمالپور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در وزن۵۱ کیلوگرم آرمین قولی گله، در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد کاظمی و در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز ایوب حسینوند قاسمی به این اردو دعوت شدند همچنین علی قایدی به عنوان مربی در کنار ملی پوشان حضور دارد.

وی افزود: این اردو به منظور حضور قدرتمند تیم ایران در مسابقات آسیایی و جهانی از روز ۲۵ دی ماه به مدت پنج روز در شهرستان قم برگزار می شود.

رییس هیات کشتی خوزستان گفت: در طول سال با برگزاری مسابقات مختلف در رده های سنی پایه، به دنبال توسعه بیشتر رشته کشتی در استان هستیم.

وی افزود: کشتی گیران استان در رده های سنی پایه جزو برترین های کشور بوده و همواره در مسابقات کشوری روی سکوی نخست قرار می‌گیرند.

جمالپور گفت: توجه کردن به رده های پایه، باعث می‌شود تا تیم قدرتمندتری در رده سنی بزرگسالان داشته و همچنین آینده کشتی فرنگی ایران تضمین شود.

بر اساس این گزارش بیش از ۱۰ هزار خوزستانی در رشته کشتی فعالیت کرده و استان خوزستان قطب اصلی کشتی فرنگی در کشور محسوب می‌شود.

چندی پیش تیم بزرگسالان کشتی فرنگی خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور به مقام قهرمانی دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha