۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۶
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85354634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارشناس فوتبال: نتیجه تیم ملی مقابل فلسطین قابل قبول بود

اصفهان ایرنا - پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: پیروزی چهار بر یک تیم ملی ایران برابر فلسطین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا نتیجه قابل قبولی بود، اگرچه می‌توانستیم همان یک گل را هم دریافت نکنیم.

حسن حاج رسولی‌ها روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فلسطین تیم نه چندان مطرح و درجه سوم آسیا به حساب می‌آید بنابراین مشخص بود نمی‌تواند حریف قدرتمندی برای ایران باشد، اگرچه نحوه بازی بازیکنان ما نیز مناسب بود.

وی اضافه کرد: البته باید به این نکته توجه کنیم که ساختار دفاعی تیم ملی نیاز به اصلاح و رفع عیب دارد زیرا همان یک توپی که به دروازه ایران نزدیک شد، یک گل برای فلسطین به همراه داشت و این موضوع در مسابقات بعدی و در صورتی که حریف حملات دامنه‌داری داشته باشد وضعیت خوبی را برای ما رقم نخواهد زد.

این پیشکسوت و کارشناس اصفهانی فوتبال ادامه داد: مسابقه بعدی ایران برابر هنگ کنگ هم چندان سخت نخواهد بود و می‌تواند مانند فلسطین معادل یک بازی تدارکاتی مناسب باشد، اما نباید فراموش کرد که این تیم آسیای شرقی سرعتی بازی می‌کند و بازیکنان سریعتری دارد.

حاج رسولی‌ها تصریح کرد: رقابت با امارات سخت‌ترین دیدار ایران در مرحله گروهی است اما در مجموع بعید است که این تیم‌ها به تیم ملی کشورمان ضربه جبران ناپذیری وارد کنند، لذا فکر و ذکر ملی پوشان باید برای موفقیت در مرحله حذفی مسابقات باشد و کادر فنی نیز از الان به دور بعدی جام ملت‌های آسیا بیندیشد.

وی افزود: تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی بطور قطع خیلی بهتر از تیم‌های کنونی هستند و نحوه بازی و نمایش ایران باید بهتر شود تا باز هم به مراحل بعدی صعود کنیم.

به گزارش ایرنا، دیدار یکشنبه شب تیم‌های ملی فوتبال ایران و فلسطین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با برتری چهار بر یک به سود ایران به پایان رسید و تیم ملی کشورمان با این نتیجه صدرنشین جدول شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha