۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 782
کد خبر: 85354659
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایتالیایی‌ها برای حمایت از کودکان فلسطینی،سنگ قبرهای نمادین به نمایش گذاشتند

تهران–ایرنا– کنشگران در شهر «ناپل» ایتالیا در همبستگی با شهدای جنگ غزه به‌ویژه کودکانی که در حملات ضدبشری رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، بطور نمادین سنگ قبر قرار دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، خبرگزاری رویترز با انتشار این خبر نوشت: "کنشگران در شهر ناپل ایتالیا با برگزاری یک راهپمایی اعتراض‌آمیز خواستار توقف بمباران غزه توسط اسرائیل شدند."

ایتالیایی‌ها برای حمایت از کودکان فلسطینی، قبر نمادین گذاشتند
هواداران فلسطین درناپل ایتالیا علیه فجایع رژیم صهیونیستی در غزه دست به راهپمایی زدند

این گزارش مستند به تصاویر منتشر شده، افزود: کنشگران ناپلی حامی فلسطین برای نشان دادن عمق فجایع رژیم صهیونیستی دراین جنگ، بطور نمادین اقدام به قرار دادن سنگ‌ قبرهایی برای گرامی‌داشت یاد کودکان به شهادت رسیده فلسطینی در غزه کردند.

ایتالیایی‌ها برای حمایت از کودکان فلسطینی، قبر نمادین گذاشتند

رویتز به نقل از اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نوشت: از زمان آغاز حملات اسرائیل (رژیم صهیونیستی) تا روز دیروز/یکشنبه ۲۳ هزار و ۸۴۳ فلسطینی که اکثر آنها غیر نظامی بودند کشته (شهید) شدند.

رویترز در ادامه افزود: اسرائیل روز شنبه به بمباران نوار غزه ادامه داد و وعده کرد که این حملات ادامه خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین در غزه با اشاره به اوضاع نامناسب نوار غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از سلاح نامتعارف و ممنوعه استفاده کرده و در سایه نبود آب، غذا، دارو و خدمات بهداشتی و پزشکی لازم، (در واقع) به نوعی برای اعدام ۸۰۰ هزار نفر در شمال این منطقه حکم صادر کرده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و همچنان در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha