۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبر: 85354895
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: جاده‌های اصلی اردبیل بازگشایی شد

۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۵
کد خبر: 85354895
فرماندار: جاده‌های اصلی اردبیل بازگشایی شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل گفت: جاده‌های اصلی اردبیل در سه مسیر اصلی بازگشایی شده و مسیر نمین به سمت حیران هم تا ظهر امروز بازگشایی می‌شود.

سیدمحمد اعتماد اعجازی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم‌اکنون تردد و عبور و مرور خودروها در سه مسیر اصلی شهر برقرار است و در تلاش هستیم راه‌های روستاها را هم امروز بازگشایی کنیم.

فرماندار اردبیل ادامه داد: بازگشایی راه‌های روستایی در اردبیل از امروز آغاز شده و با توجه به اولویت‌بندی، امکان تردد در تمام راه های روستایی تسهیل می‌گردد.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه نیروهای دستگاه‌های خدمات‌رسان در جاده‌ها حضور مستمر دارند ، افزود: تا زمان بازگشایی و تسهیل تردد همه نیروهای خدمات‌رسان به طور مداوم در جاده‌ها حضور خواهند داشت.

وی از تامین آرد و پخت نان در نانوایی‌های شهرستان به اندازه مورد نیاز خبرداد و گفت : برای تامین نان مورد نیاز شهروندان، نانوایی‌های کشیک جهت خدمات‌رسانی بهتر در نقاط مختلف شهر ایجاد شده است.

فرماندار اردبیل بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه بر همه واحدهای نانوایی سطح شهر نظارت دارند و به محض مشاهده هرگونه تخلف و یا تعطیلی خارج از نوبت برخورد قانونی با متخلفان صورت خواهد گرفت.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه مرخصی واحد های نانوایی در اردبیل تا اطلاع ثانوی لغو شده است ، ادامه داد: تمامی نانوایی‌های سطح شهر موظف هستند ساعات پخت نان را با لحاظ کردن کیفیت مطلوب رعایت کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: قطعی برق، آب و گاز در اردبیل وجود ندارد و با توجه به بالا رفتن میزان مصرف انرژی به‌ویژه گاز در اثر برودت هوا نیاز است شهروندان صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز را رعایت کنند.

به گزارش ایرنا ، بارش سنگین برف طی روزهای شنبه و یکشنبه منجر به کندی تردد در سطح شهرها و راه‌های ارتباطی استان اردبیل شد.

در همین زمینه روز گذشته تمام مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های استان و ادارات تعطیل بود و امروز هم مدارس ، دانشگاه‌ها و ادارات به جز ادارات خدمات‌رسان تعطیل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha