آگاهی بخشی به مردم عامل حضور حداکثری در انتخابات است

قرچک - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات شهرستان قرچک گفت: آگاهی‌بخشی به مردم از روند اجرای انتخابات یکی از مهمترین عوامل حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش ایرنا، بهروز میری‌زاده روز دوشنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان قرچک اظهار داشت: کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی وظیفه دارد تا در سه مرحله پیش، حین و بعد از انتخابات، اطلاعات صحیح را بر اساس قانون به اطلاع مردم برساند و آنان را در جریان روند اجرای انتخابات قرار دهد.

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار قرچک با بیان اینکه اطلاع رسانی صحیح و به موقع از خدمات نظام و امیدآفرینی، زمینه را برای برگزاری انتخابات باشکوه در ۱۱ اسفند فراهم می کند، افزود: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی و رویدادی سیاسی و فراجناحی است که همه وظیفه دارند برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن وارد میدان شوند.

وی تاکیدکرد: برگزاری انتخابات باشکوه، موجب تقویت امنیت ملی کشور می‌شود.

میری زاده با اشاره به لزوم اطلاع رسانی صحیح در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات قرچک در اتاق شیشه‌ای و قابل رصد برای تمام شهروندان فعالیت خود را بدون جانبداری از داوطلبان و فقط برای ایجاد بستر مناسب برای حضور باشکوه معطوف کرده است که این هدف مهم جز با تلاش و همت خبرنگاران و اصحاب رسانه محقق نمی‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه وظیفه اعضای ستاد انتخابات حفاظت و حراست از آرای مردم است، افزود: کمیته های مختلف ستاد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری باید با عملکرد صحیح و قانونی خود، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات قرچک با برنامه ریزی مناسب، پیش بینی های لازم برای برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات را انجام داده و یقینا با مشارکت آحاد مردم شاهد انتخاباتی قانونمند و سالم در این شهرستان خواهیم بود.

میری زاده تصریح کرد: رای مردم امانتی نزد برگزارکنندگان انتخابات است و برگزاری انتخاباتی سالم، با حفظ همدلی محقق خواهد شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز ۱۱ اسفند امسال برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha