۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85355101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای طرح‌های برق خراسان‌شمالی هزینه شد

بجنورد- ایرنا- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: یکهزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های برق‌رسانی در این استان هزینه شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی این شرکت، حسن چاهی روز دوشنبه در نشست هماهنگی شهرستان های استان اظهار کرد: ۴۷۰ میلیارد ریال در سالجاری برای برق رسانی به طرح نهضت ملی مسکن جذب و هزینه شد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد کنتورهای کشاورزی استان از راه دور کنترل می شوند افزود: برنامه به کارگیری کنتورهای هوشمند خانگی در سطح استان با جدیت در حال پیگیری است و به زودی همه کنتورهای شبکه برق استان از راه دور رویت پذیر خواهد شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی ادامه داد: زیر ساخت های شبکه استان برای تامین برق پایدار در زمان برگزاری انتخابات توسط این شرکت فراهم شده است و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته ۱۰۰ نیروی فنی زبده، شبکه برق استان را در زمان برگزاری انتخابات برای جلوگیری از هرگونه خاموشی ناخواسته نظارت می کنند.

وی افزود: با توجه به موضوع مهم انتخابات در اسفند ماه جاری، ضرورت دارد که همه کارکنان در این امر مهم مشارکت حداکثری داشته باشند.

اینک ۹۹.۹ درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان شمالی از برق برخوردارند و ۳۸۵ هزار مشترک برق در بخش‌های تجاری، خانگی، ادارای و صنعتی و کشاوزی وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha