۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85355119
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره گرسنگی در نوار غزه

تهران-ایرنا- سازمان جهانی بهداشت در بیانیه‌ای با هشدار نسبت به وضعیت فاجعه‌بار نوار غزه، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاسیسات درمانی و کادر پزشکی در این منطقه را هدف قرار می‌دهد و مردم این منطقه با گرسنگی روبرو هستند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شبکه الجزیره، در بیانیه سازمان جهانی بهداشت آمده است: موسسات بهداشتی، پزشکان و مقر سازمان‌های بین‌المللی در غزه هدف قرار گرفتند و این حملات منجر به قتل ده‌ها پرسنل بهداشتی و درمانی شد.

این سازمان اعلام کرد: در نتیجه جنگ، یک میلیون زن فلسطینی آواره شده اند. هم اکنون حدود ۵۰ هزار زن باردار در نوار غزه وجود دارد.

سازمان جهانی بهداشت در ادامه گزارش داد: ما متعهد به ارائه حمایت و کمک به مردم غزه هستیم. ۱۵ درصد از جمعیت نوار غزه از نظر گرسنگی در وضعیت فاجعه‌باری قرار دارند.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و یکمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به بیش از ۲۴ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس خود ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حجم خودسانسوری نیز در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست نیز از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند و بعضا یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می دهد و ولوله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌کند. همچون آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته‌های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha