بررسی شرایط تکواندوکاران مدعی حضور در انتخابی المپیک در ۲ رویداد مهم

تهران- ایرنا- جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو برگزار و انتخاب وزن و تکواندوکار اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، به بررسی عملکرد هوگوپوشان مدعی در ۲ رویداد داخلی و بین المللی موکول شد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو با هدف انتخاب نماینده ایران در مسابقات انتخابی المپیک در بخش قاره‌ای، به ریاست هادی ساعی رئیس فدراسیون و با حضور اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون و مدیر فنی تیم‌های ملی، مهروز ساعی، علی تاجیک، پیام خانلرخانی، مجید افلاکی، مهرداد یوسفی و رضا ایمان‌زاده (اعضای کادر فنی تیم ملی) برگزار شد.

در این جلسه حاضرین نقطه نظرات خود را در موارد مختلف بیان کرده و در نهایت پس از بحث و بررسی جوانب مختلف از جمله شرایط تکواندوکاران کشورمان، وضعیت سهمیه‌های کسب شده توسط کشورهای آسیایی، رقبای ایران و .... مقرر شد عملکرد تکواندوکاران دو وزن ۵۸- کیلوگرم و ۸۰+ کیلوگرم مردان در رقابت‌های لیگ برتر (پنجم و ششم بهمن‌ماه) و رقابت‌های بین‌المللی فجیره مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت کمیته فنی در خصوص وزن و نماینده ایران در مسابقات قاره‌ای تصمیم‌گیری کند.

بررسی شرایط تکواندوکاران مدعی حضور در انتخابی المپیک در ۲ رویداد مهم

این در حالی است که در بخش بانوان، مبینا نعمت‌زاده برای حضور در مسابقات انتخابی قاره‌ای که ۲۵ و ۲۶ اسفند در چین برگزار می‌شود، انتخاب شده است.

تاکنون، ناهید کیانی در بخش بانوان و مهران برخورداری در بخش آقایان به سهمیه المپیک پاریس رسیده‌اند. تکواندوی ایران می‌تواند در مسابقات انتخابی قاره‌ای، ۲ هوگوپوش (یک مرد و یک زن) را اعزام کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha