نقش‌آفرینی زنان در عرصه های علمی از دست آوردهای انقلاب است

 بوشهر_ ایرنا_ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: به میدان آمدن بانوان و حضور آنها در عرصه های علمی و فرهنگی از دستاورد ها مهم انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یوسفی جمالی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: پیشرفت‌های علمی زیادی در حوزه های مختلف علمی از جمله علوم پزشکی، صنعت هسته ای و صنایع نظامی صورت گرفته و بسیاری هم خودکفا شدیم.

وی افزود: در حوزه روابط خارجه روابط ذلت بار شاهنشاهی به روابط عزت‌مندانه تبدیل شده و امروز با کشورهای مختلف با اقتدار ارتباط داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: آنچه می بینیم زنان در تولیدات علمی نقش آفرین هستند و بسیاری از اساتید دانشگاه ها و متخصصین پزشکی از اقشار مختلف بانوان می باشند که این نشان دهنده جایگاه و اهمیت زن در جمهوری اسلامی است.

جمالی ادامه داد: یک مسئله مهم اعتمادی است که نظام در بین بانوان برای خود ایجاد کرده و اگر زنان اوایل انقلاب به میدان آمدند و در تظاهرات شرکت کردند و در مقابله گلوله مستقیم دشمن ایستادند بخاطر اعتماد به انقلاب بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: در زمان شاهنشاهی زنان در معادلات سیاسی و تحولات ایجاد شده جایی نداشتند.

وی بیان کرد: بعد از اتقلاب زنان نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه و تحولات سیاسی ایفا کردند، شهدایی هم که از بانوان داریم نیز در همین راستا و به همین جهت بوده و به میدان آمدن بانوان از نتایج اعتماد آنها به انقلاب اسلامی محسوب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha