۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۲۹
کد خبر: 85355292
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ششمین نمایشگاه لباس،پوشاک و منسوجات در اراک گشایش یافت

اراک - ایرنا - ششمین نمایشگاه تخصصی پوشاک، کیف و کفش، منسوجات،جهیزیه و ملزومات ازدواج در قالب ۱۲۰غرفه عصر امروز (دوشنبه )در محل نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در اراک گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا، گفت: در این رویداد علاوه بر حضور غرفه های لباس ، پوشاک و کیف و کفش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جشنواره مد ، لباس و پوشاک ایرانی اسلامی دایر گردید.
مهدی رمضانی افزود: در این غرفه ها هنرجویان رشته های طراحی و دوخت ، نمایش رودوزی های سنتی ، انجمن مد و لباس استان مرکزی و واحدهای کارآفرین در حوزه لباس و پوشاک به ارائه محصولات و فعالیت های خود در سالن پارس نمایشگاه می پردازند .
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی تصریح کرد: همزمان با این رویداد دهمین نمایشگاه تخصصی جهیزیه و ملزومات ازدواج نیز با حضور غرفه های آتلیه، تالار باغ، مزون و ملزومات جهیزیه و ازدواج در سالن پردیس نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی دایر شده است.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه ها با هدف ایجاد فرصت جهت تامین جهیزیه ، خدمات مجالس ،لباس و پوشاک با کیفیت ، قیمت مناسب و فراهم نمودن زمینه لازم جهت مبادلات اقتصادی برپا شد.
نمایشگاه تخصصی پوشاک تا ۲۹ دی ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha