۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۴۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85355319
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عقب نشینی کامل تیپ گولانی از غزه + فیلم

۲۵ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۴۶
کد خبر: 85355319
عقب نشینی کامل تیپ گولانی از غزه + فیلم

تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای صهیونیستی از خروج یک لشکر از نیروهای پیاده نظام ارتش رژیم اشغالگر شامل تیپ «گولانی» از نوار غزه خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد: لشکر ۳۶ از نوار غزه عقب نشینی کرد.

روزنامه «اسرائیل الیوم» نیز نوشت: لشکر ۳۶ که از غزه عقب نشینی کرده شامل تیپ‌های گولانی، ششم، هفتم، ۱۸۸ و یگان مهندسی است.

رادیو ارتش اسرائیل هم گزارش داد: در حال حاضر سه لشکر ارتش در نوار غزه باقی مانده‌اند که لشکرهای ۹۹، ۱۶۲ و ۹۸ هستند.

در همین راستا، روزنامه هاآرتص نیز اعلام کرد: ارتش اسرائیل به دلیل احتمال تشدید تنش در کرانه باختری یگان «دوودوان» را از نوار غزه به این منطقه منتقل کرد.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و یکمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به حدود ۲۴ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس این رژیم ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

با گذشت بیش از ۱۰۰ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حجم خودسانسوری نیز در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست نیز از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند.

در این زمینه گاهی اتفاق افتاده است که یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می دهد و ولوله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌کند. همچون آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته‌های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha