خبرنگاران ایرنا در جشنواره ابوذر استان تهران درخشیدند+فیلم

تهران - ایرنا - ۲ خبرنگار ایرنا در بخش تیتر جشنواره ابوذر استان تهران حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، لیلا خطیب زاده در رشته تیتر با موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی رتبه نخست و مهدی مقدر در همین رشته با موضوع الگوسازی و مطالبه گری رتبه دوم را کسب کردند.

ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ابوذر استان تهران که دوشتبه عصر در فرهنگسرای ولا برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش خبرنگاران در اطلاع رسانی و رویدادها و خبرنگاران برگزیده این جشنواره گفت: در سال گذشته دیدیم که دشمن و رسانه های معاند چطور هجمه رسانه ای به کشور وارد و چه چیزهایی منتشر کردند اما رسانه های جبهه انقلاب توانستند کشور را در این تلاطم ها حفظ کنند.

وی ادامه داد: ۱۳ هزار و ۵۰۰ رسانه اعم از خبرگزاری، روزنامه و ... در کشور فعال هستند و آمار حدود ۱۳ هزار خبرنگار هم در سامانه ای رسانه ثبت شده است که به لحاظ کمی شرایط مناسبی را شاهد هستیم.

به گفته شمسایی، باید سطح آموزش خبرنگاران ارتقا یابد و علاوه بر رشد کمی به کیفیت رسانه و تولید محتوا توجه جدی شود.

وی برگزاری جشنواره های مطبوعات را موجب هم نشینی رسانه ها، ایجاد رقابت و ارتقای کیفی رسانه ها عنوان کرد.

شمسایی این را هم گفت که بسیج رسانه این سال ها زحمت زیادی کشیده و در کنار جشنواره عمار، جشنواره ابوذر هم به ارتقای کیفی تولید محتواها در رسانه ها کمک کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج در کنار تمام فعالیت های خود در عرصه رسانه و تولید محتوا هم پیشرو بوده است.

این مقام وزارت ارشاد ادامه داد: سیاست وزارت ارشاد، دولت و حاکمیت حمایت از خبرگاران است و شما ببینید ۱۱۷ خبرنگار در غزه کشته شدند تا مظلومیت غزه و چهره اصلی رژیم صهیونیستی را برای جهانیان به تصویر بکشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha