جاده‌های اصلی خراسان رضوی مه آلود و لغزنده اعلام شد

مشهد-ایرنا- رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: شامگاه دوشنبه علاوه بر بارش های پراکنده برف و باران در برخی جاده های استان، مه غلیظ دید رانندگان در جاده های اصلی این استان را محدود کرده است.

یوسف بنی اسدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در حالی که ساعتی قبل بارش باران در جاده قوچان-درگز در محدوده گردنه "امام قلی" قطع شد بارش پراکنده برف در جاده ترانزیتی درگز- قوچان درمحدوده گردنه تیوان آغاز شده است.

وی گفت: مه غلیظ نیز تردد در جاده قوچان- درگز محدوده زوباران، بزرگراه باغچه- نیشابور محدوده دوراهی باغچه و بزرگراه نیشابور- سبزوار محدوده زعفرانیه و پایانه مرزی دوغارون با افغانستان در شهرستان تایباد را تحت تاثیر قرار داده است.

هواشناسی خراسان رضوی دیروز یکشنبه با اشاره به تاثیر پذیری این استان از جریانات جوی سرد که از غرب کشور به خراسان رضوی وارده خواهند شد، احتمال وقوع بارش های پراکنده برف و باران در مناطق غربی و شمالی خراسان رضوی را دور از انتظار ندانسته بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک‌گیر و مه‌گیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha