نمایشگاه مفهومی آب و سراب با رویکرد آشنایی با فرقه‌های نوظهور دینی در یزد

یزد – ایرنا – نخستین نمایشگاه مفهومی آشنایی با فرقه‌ها و جریان‌های نوظهور دینی با عنوان آب و سراب دوشنبه شب در سالن همایش‌های باقر العلوم یزد گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه که با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، موسسه معارف اهلبیت و موسسه راهبردی حق‌پژوهی برگزار شده ، تفکرات و انحرافات برخی جریان‌های نوظهور دینی و فرقه‌ای داخل و خارج از کشور در قالب عکس‌ و ابزارهای مختلف تبلیغی آنها مانند کتاب‌ها و دیگر اقلام فرهنگی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

همچنین در این نمایشگاه غرفه‌های ویژه‌ای با حضور کارشناسان دینی برپا شده که ضمن معرفی برخی از مهمترین فرقه‌ها و جریان‌های دینی نوظهور فعال در کشور، ریشه‌های تشکیل این جریان‌ها مانند بهائیت و برخی عرفان‌های نوظهور برای بازدیدکنندگان تبیین می شود.

گشایش نمایشگاه مفهومی آب و سراب با رویکرد آشنایی با فرقه‌های نوظهور دینی در یزد

معرفی کتاب‌های مختلف پژوهشی که این فرقه‌ها و جریان‌های نوظهور دینی را مورد نقد قرار داده اند، بخش دیگری از نمایشگاه مفهومی آب و سراب است.

در این نمایشگاه کارشناسان و محققان امور دینی به پرسش های بازدیدکنندگان در خصوص ریشه ها، حامیان و آثار و پیامدهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جریان‌های نوظهور دینی و فرقه ها و انحرافات آنها پاسخ می‌دهند.

این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۸ دی‌ماه هر شب از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در صفاییه، خیابان تیمسار فلاحی، کوچه ۱۵ بوعلی، سالن همایش‌های باقرالعلوم برای بازدید عموم شهروندان دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha