ابراهیمی: در کنار ژاپن مدعی اصلی قهرمانی هستیم

تهران- ایرنا- هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی ژاپن در کنار تیم ملی ما شانس اول قهرمانی است و امیدوارم در فینال با شکست این تیم به قهرمانی برسیم.

به گزارش ایرنا، امید ابراهیمی بازیکن تیم ملی فوتبال دوشنبه شب در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: سطح رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بسیار بالاست. من در تجربه حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها را دارم با این وجود، این دوره کیفیت بالایی دارد.

وی ادامه داد: در این دوره تیم‌های مدعی مثل کره‌جنوبی و ژاپن را داریم، ضمن آنکه عربستان نیز بازیکنان خوبی را جذب کرده و کیفیت بازیکنان این کشور بالا رفته است. ما نیز بازیکنان بزرگی داریم و مدعی هستیم. کادر فنی با تجربه و بازیکنان با کیفیتی داریم که می‌توانند به ما در این رقابت‌ها کمک کنند.کار راحتی نداریم ولی بازی به بازی بهترین عملکرد خود را به ثبت می‌رسانیم.

وی در مورد همدلی در تیم ملی فوتبال نیز گفت: امیر قلعه‌نویی را همه به خوبی می‌شناسند. او هر جا بوده عملکرد خوبی داشته و همه به او احترام می‌گذارند و این موضوع در تیم ملی نیز وجود دارد. امیدوارم این عملکرد در هر بازی ادامه داشته باشد و بتوانم نتایج خوبی بگیریم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در صحبت‌های که کادر فنی همیشه داشته آنها خواستار ارائه بازی هجومی از ما هستند. به هرحال همیشه صحبت در مورد مسائل دفاعی و بالانس بودن این موضوع هست. وقتی شما بخواهید با نفرات زیاد حمله کنید باید به فکر ضد حمله حریف باشید تا گل نخورید.

وی در مورد مدعیان این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ملی ژاپن در کنار تیم ملی ما شانس اول قهرمانی است و امیدوارم در فینال با شکست این تیم به قهرمانی برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha