ادامه بمباران غزه و شهادت ۱۱ فلسطینی/ هشدار درباره گرسنگی و تشنگی ساکنان غزه

تهران- ایرنا- منابع خبری از تداوم حملات هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت ۱۱ فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر از فلسطینیان خبر دادند.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حملات شدید جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی به مناطق غربی شهر غزه و همچنین «جبالیا» در شمال این منطقه خبر دادند.

صهیونیست ها بامداد امروز در عین حال مناطق مسکونی و مراکز درمانی "خانیونوس" در جنوب غزه را نیز با بمب افکن های خود و توپخانه هدف قرار دادند که موجب شهادت ۱۱ غیرنظامی فلسطینی در حمله به منزلی مسکونی در منطقه «میراج» در جنوب خان یونس شد.

این در حالی است که سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد: همزمان با افزایش خطر گرسنگی و شیوع بیماری های واگیر، نیاز مبرمی به ارسال سریع کمک‌ها وجود دارد.

مرکز حقوق بشری اروپا-مدیترانه ای نیز از اوضاع نابسامان آب آشامیدنی در غزه خبر داد.

این مرکز حقوق بشری اعلام کرد: به علت بمباران برنامه ریزی شده و عامدانه چاه های آب شهر غزه و نیز کمبود سوخت، خطر تشنگی ساکنان این شهر را تهدید می کند.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و دومین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به حدود ۲۴ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس این رژیم ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha