۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85355760
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مقام صهیونیست: تا شکست حماس بسیار فاصله داریم

۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبر: 85355760
مقام صهیونیست: تا شکست حماس بسیار فاصله داریم

تهران -ایرنا- «گیدون سعر» عضو حزب «اتحاد» رژیم صهیونیستی اذعان کرد که تل‌آویو تا شکست جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بسیار فاصله دارد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، گیدون سعر افزود: ما همچنان در وضعیت جنگی و از فروپاشی حماس بسیار دور هستیم، اگر کسی فکر می کند که جایگزینی برای حکومت حماس در نوار غزه وجود دارد، بداند که این به آسانی اتفاق نخواهد افتاد.

«هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز دوشنبه شب به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر سران صهیونیست نسبت به از بین رفتن دستاوردهای ادعا شده این رژیم به علت فقدان برنامه در دوره پسا جنگ در غزه هشدار داد.

رسانه های صهیونیستی همزمان با یکصدمین روز از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه منطقه نوار غزه اذعان کرده بودند که مقاومت فلسطین در حال تقویت کنترل خود بر شمال این منطقه است و ۵۰ درصد آنجا را به کنترل خود بازگردانده است.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که ۵۰ درصد کنترل نواحی شمالی نوار غزه به دست جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و جنبش جهاد اسلامی فلسطین بازگشته است.

این رسانه ها افزودند که دو هفته پیش تنها ۳۰ درصد از مناطق شمالی نوار غزه تحت کنترل رزمندگان مقاومت بود.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و دومین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به حدود ۲۴ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم اسراییل برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس این رژیم ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha