۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85355903
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

افزون بر ۱۴ هزار نفر از خراسان‌شمالی در نوبت تشرف به حج تمتع هستند

بجنورد- ایرنا- مدیر حج و زیارت خراسان شمالی گفت: ۱۴ هزار و ۶۵۳ نفر در استان واجد شرایط و در نوبت تشرف به حج تمتع هستند.

محمدباقر قاصری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این افراد واجد شرایط از دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع تا پایان سال ۸۶ هستند.

وی افزود: ۹ کاروان حج تمتع خراسان شمالی شامل یکهزار و ۲۶۰ زائر استان در سالجاری از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به سرزمین وحی مشرف شده بودند.

قاصری ادامه داد: از مجموع کاروان‌های اعزام شده به سرزمین وحی هشت کاروان شیعه و یک کاروان اهل سنت بود.

تاکید بر پیش ثبت‌نام دارندگان فیش حج تمتع مرداد ماه ۱۳۸۶

وی از دارندگان فیش حج تمتع تا پایان مرداد ماه ۱۳۸۶ خواست تا از امروز (سه شنبه) به صورت اینترنتی یا با مراجعه به دفاتر زیارتی اقدام به پیش ثبت‌نام کنند.

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی گفت:‌ متقاضیان تشرف به حج تمتع در استان می‌توانند به ۲ شیوه مراجعه به سایت رزرو حج به آدرس https://reserve.haj.ir یا با حضور در دفاتر و شرکت‌های زیارتی در استان ثبت‌نام کنند.

وی افزود: در اطلاعیه گذشته اعلام شده بود که متقاضیان تشرف به حج تمتع تا پایان تیرماه می توانند پیش ثبت نام داشته باشند که اخیرا فراخوان جدید اعلام شد.

قاصری خاطرنشان کرد: متقاضیان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به صورت علی الحساب واریز کنند و همچنین گذرنامه آنان باید تا ۲۰ آذرماه سال ۱۴۰۳ اعتبار داشته باشد.

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی گفت: تعداد دفاتر زیارتی استان ۲۴ مورد است که از ابتدای پیش ثبت نام زائران همکاری لازم را داشته اند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع شده است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha