مهدوی: تیم ملی مهاجمان فوق‌العاده‌ای دارد/ می‌توانیم به فینال برسیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران گفت:‌ سه مهاجم فوق‌العاده در خط تیم ملی هستند که با داشتن آنان و اتحاد تیمی می‌توانیم به فینال آسیا برسیم.

محمدرضا مهدوی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص برتری ایران مقابل فلسطین در نخستین دیدار در جام‌ملت‌های آسیا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، اما توقع داشتم نمایش بهتری داشته باشیم. قطعا همه بازی‌های گروهی جام ملت‌های آسیا برای ایران جنبه تدارکاتی دارد ولی نباید مغرور شویم. مقابل فلسطین نباید گل می‌خوردیم و آن گل روی اشتباه فردی رقم خورد. معتقدم دیگر نباید چنین اشتباهاتی رخ دهد.

وی درباره اینکه چرا تیم ایران نمی‌تواند در دیدارهای خود، درصد بالایی در مالکیت توپ داشته باشد، گفت: این مساله را قبول دارم که دلیل آن به نحوه بازی تیم ملی و تفکرات کادر فنی برمی‌گردد. تیم ایران به‌عنوان مدعی قهرمانی نباید به حریفانش موقعیت چندانی بدهد.

ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران در خصوص توان بالای تیم کشورمان در فاز هجومی نیز بیان کرد: نفرات خوبی داریم که می‌توانند مدافعان حریف را با مشکل مواجه کنند. در حال‌حاضر ما ۳ بازیکن فوق‌العاده داریم که در اروپا توپ می‌زنند و این نفرات قطعا کمک‌حال تیم هستند. امیدوارم با داشتن چنین بازیکنانی به فینال برسیم و قهرمان آسیا شویم.

مهدوی: تیم ملی مهاجمان فوق‌العاده‌ای دارد/ می‌توانیم به فینال برسیم

مهدوی در خصوص عملکرد خط دفاعی تیم ملی نیز یادآور شد:‌ تاکنون خط دفاعی تیم ملی محک چندانی نخورده است. اما مدافعان باتجربه و مطرحی داریم که اجازه خودنمایی به حریفان نمی‌دهند. با این حال نباید دیگر در مرحله گروهی گلی دریافت کنیم.

بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال درباره دیدار روز جمعه ایران برابر هنگ کنگ افزود: سه دیدار مرحله گروهی کاملا برای ما تدارکاتی است. اما باز هم می‌گویم بازیکنان نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرند و در هر بازی باید با قدرت بیشتری در زمین حاضر شوند.

ملی‌پوش اسبق فوتبال همچنین درباره عملکرد سامان قدوس گفت: سامان فوتبالیست خوبی است و نحوه بازی او را دوست دارم. خوشحالم سرمربی تیم ملی به او اعتماد دارد و در بازی فلسطین شاهد بودیم که شرایط ایده‌آلی قرار دارد و نقش مهمی در طراحی حملات و گل‌های ما ایفا کرد. امیدوارم سامان این روند را ادامه دهد و بعد از صعود ایران به مراحل بالاتر گره‌گشای برخی بازی‌های دشوار باشد.

تیم ملی ایران در گروه C با تیم‌های فلسطین، امارات متحده عربی و هنگ‌کنگ هم‌گروه است. ملی‌پوشان ایران که در نخستین بازی فلسطین را چهار بر صفر شکست دادند، در دومین بازی جمعه‌شب از ساعت ۲۱ به مصاف هنگ‌کنگ خواهند رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha