شگفتی‌سازی جوانان هندبالیست در مسابقات اصفهان

اصفهان-ایرنا- مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌های کشور با شگفتی‌سازی جوانان هندبالیست در اصفهان در جریان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شکست ۲۴ بر ۳۰ تیم هندبال سپاهان اصفهان مقابل فرازبام خائیز دهدشت و تساوی ۲۹ بر ۲۹ تیم‌های هیات هندبال قم و شهید شاملی کازرون و پیروزی قاطع گیتی پسند اصفهان در ۲ دیدار گذشته، از شگفتی‌های این دوره از مسابقات است.

فرازبام خائیز دهدشت در دومین مسابقه نیز ۲۶ بر ۲۰ تیم شهرک برف فروش شیراز را شکست داد و هم‌اکنون صدرنشین گروه «سی» این رقابت‌هاست.

تیم هیات هندبال قم هرچند روز گذشته مقابل دیگر تیم شگفتی‌ساز این رقابت‌ها گیتی پسند اصفهان با نتیجه ۱۴ بر ۳۱ شکست خورد ولی توانست یک تساوی ارزشمند مقابل تیم شهید شاملی کازرون بدست آورد.

در مسابقاتی که بعد از ظهر و شامگاه دیروز برگزار شد تیم‌های پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، شهید شاملی کازرون، گیتی پسند، فولاد مبارکه سپاهان، فرازبام خائیز دهدشت، پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و جوانان اصفهان مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

سومین روز مسابقات هندبال جوانان پسر باشگاه‌های ایران به میزبانی اصفهان و با حضور ۱۶ تیم در ورزشگاه «شهید سجادی» این شهر با برگزاری هشت دیدار پیگیری می شود.

در دیدارهای عصر و شب امروز آلومینیوم اراک با هیات هندبال قم، شهید شاملی کازرون با گیتی پسند، پیکان سبزوار با پارس شهرکرد، زغال سنگ طبس با پرواز هوانیروز، سردرود آذربایجان با فرابام خائیز دهدشت، فولاد مبارکه سپاهان با شهرک برف فروش شیراز، نفت و گاز گچساران با پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد و صنعت مس کرمان به مصاف جوانان اصفهان می روند.

به گزارش ایرنا، مسابقات هندبال جوانان باشگاه‌های کشور در بخش پسران از ۲۳ دی آغاز شده است و تا ۲۹ دی به میزبانی اصفهان ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha