۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85355928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های استان تهران ایمن‌سازی شد

شهرری - ایرنا - معاون مهندسی و ساخت مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ایمن‌سازی ۴۰ نقطه حادثه خیز در راه‌های این استان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری ۵۴ نقطه حادثه‌خیز در راه‌های برون شهری تهران ایمن‌سازی شود.

به گزارش ایرنا از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، امیرحسین آزاددوار روز سه شنبه با اعلام برگزاری جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها با حضور معان هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار داشت: با اقدامات مؤثر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران تعداد جانباختگان در محورهای برون شهری استان در هشت ماه سال جاری به میزان ۱/۱ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: با وجود ۱۰۸ نقطه حادثه‌خیز در راه‌ها و اقدامات عمرانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران و همچنین ایمن سازی های صورت گرفته توسط اداره کل راهداری

در برنامه اجرایی و تعهد انجام شده میزان نقاط ایمن سازی شده تا پایان سال جاری ۴۵ محل است که امیدواریم با تعاملات مثبت انجام شده در سطح استان و تلاش راهداران به ۵۴ نقطه ایمن سازی هدف گذاری شده برسیم.

آزاددوار خاطرنشان کرد: ۸/۸ کیلومتر از مسیر آزادراهی کمربندی پاکدشت و ۲۰ کیلومتر از مسیر جاده جدیدالاحداث ترانزیتی قم – تهران نیز تا پایان سال با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha