۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85356010
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشاور وزیر ارشاد: پایه و اساس انقلاب اسلامی ایران فرهنگی است

بوشهر-ایرنا- مشاور وزیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی بر پایه و اساس فرهنگی، قرآن و عترت بنا شده و این مهم به عنوان هدف تا به امروز در حال انتقال به نسل‌های آینده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر امیرنیا روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: رسالت اصلی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از دستگاه‌های اجرایی، ترویج حوزه ایثار و شهادت است که اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بهترین راه در این راستا است.

وی بیان کرد: تکریم و ارج نهادن به ایثارگران، جانبازان و خانواده‌ای شهدا کوچک‌ترین اقدام جهت قدردانی از کار ارزنده آنها برای دفاع از خاک و وطن است.

مشاور وزیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران تصریح کرد: در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری برنامه‌های جنبی با موضوع ایثار و شهادت اجرا شود.

وی ادامه داد: فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر خود یک ایثار است که باید فعالان در حوزه را تحسین کرد.

امیرنیا عنوان کرد: دولت سیزدهم به عنوان دولتی مردمی نگاهی ویژه به فرهنگ‌سازی در حوزه ایثار و شهادت دارد و می‌توان این مقوله در اجرای برنامه‌ها مشاهده کرد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران بیان کرد: شناسایی نقاط ضعف و بهبود آنها و ارتقا نقطه قوت از نکاتی است که باید در همه زمینه‌ها به آن جهت تاثیرگذاری بیشتر در جامعه اهتمام ورزید.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: ترویج ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است که همه افراد جامعه در برابر این مولفه مهم مسئول هستند.

وحید حیدری بیان کرد: واحدهای فرهنگی و هنری اداره کل از ابتدای سال چندین برنامه در حوزه ایثار و شهادت اجرا کرده که می‌توان به یادواره شهید صادق گنجی، رونمایی از کتاب و حمایت از آثار مولفین در حوزه ایثار و شهادت، بازدید و تقدیر از خانواده‌های شهیدان، ایثارگران و جانبازان و شب شعر شهدایی اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha