۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85356126
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تشدید حملات مقاومت فلسطین/ عضو کابینه نتانیاهو خواهان برگزاری نشست اضطراری شد

تهران-ایرنا- یک عضو کابینه رژیم صهیونیستی خواستار برگزاری نشست فوری «کابینه سیاسی و امنیتی محدود» برای بررسی وضعیت جنگ علیه نوار غزه شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، «گیدون سعر» از اعضای کابینه رژیم صهیونیستی خواستار تشکیل نشست فوری کابینه سیاسی و امنیتی محدود برای بررسی شرایط جنگ علیه غزه شد.

وی با انتقاد از عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از غزه، گفت: کاهش نیروها در غزه اشتباه است. کابینه سیاسی و امنیتی محدود باید دستور افزایش نیروها را فورا صادر کند.

این مقام صهیونیست از ارتش خواست تا به جای جابه‌جایی نیروها براساس جدول زمانی از پیش برنامه ریزی شده، براساس وضعیت میدانی نبرد، آنها را جابه‌جا کند.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، انتقادات «سعر» را واکنش وی به حمله موشکی امروز مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی ارزیابی کرد.

این رسانه صهیونیستی از اصابت بیش از ۵۰ راکت مقاومت فلسطین از شمال غزه به شهرک صهیونیست نشین «نتیوت» در جنوب سرزمین های اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حمله امروز مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی، به یاس اشغالگران از پیروزی در جنگ علیه غزه دامن زد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، حمله مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی از مناطق (به زعم صهیونیست‌ها)، پاکسازی‌شده را رسوایی ارتش این رژیم در شمال نوار غزه دانست.

خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، عملکرد ارتش این رژیم در نوار غزه را زیر سوال برد و گفت که حمله موشکی مقاومت فلسطین، از منطقه «بیت‌حانون» در شمال نوار غزه صورت گرفت.

وی افزود: این حمله در حالی صورت گرفت که ارتش پیش از این گفته بود که منطقه بیت‌حانون را به کنترل خود درآورده و پاکسازی کرده است.

رسانه های صهیونیستی، همزمان با یکصدمین روز از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه منطقه نوار غزه، اذعان کرده بودند که مقاومت فلسطین درحال تقویت حضور در شمال این منطقه است و نصف منطقه تحت کنترل گروه های مقاومت قرار دارد.

این رسانه ها افزودند که دو هفته پیش، تنها ۳۰ درصد از مناطق شمالی نوار غزه تحت کنترل رزمندگان مقاومت بود.

رسانه های صهیونیستی با اعتراف به اینکه حماس به تدریج کنترل امور در شمال نوار غزه را پس می گیرد و نیروهایش به فعالیت ادامه می دهند، ورود به مرحله سوم جنگ در غزه را که توسط ارتش صهیونیستی اعلام شد، مرحله کوتاه آمدن از هدف شکست و نابودی مقاومت فلسطین توصیف کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha