۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85356130
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

طرح جهاد آبرسانی در گلستان به پیشرفت ۳۲ درصدی رسید

گرگان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان به پیشرفت ۳۲ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاهای محروم و دورافتاده استان اشاره کرد و گفت: گلستان در اجرای این طرح، پیشگام است.

ابوالفضل رحیمی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فعالیت‌های صورت گرفته در جهاد آبرسانی مربوط به اصلاح، نوسازی، بازسازی، ارتقا و توسعه تاسیسات آبرسانی و در نهایت پایداری آبرسانی در مناطق مبتلا به تنش یا کمبود آب و آبرسانی به مناطق فاقد آب آشامیدنی است.

وی به تجهیز هشت حلقه چاه آب آشامیدنی به روستاهای محروم گلستان اشاره کرد و افزود: برای برخورداری بیشتر روستاییان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی، این شرکت با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) امسال اقدام به تجهیز هشت حلقه چاه آب در روستاهای محروم علی‌آبادکتول، آزادشهر، آق‌قلا، بندرترکمن و گمیشان کرده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان؛ برای پایداری و تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و رفع محرومیت روستاهای گلستان از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۷ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در ۵۶ روستای محروم استان اجرا شده که از این میزان، ۲۵ کیلومتر خطوط انتقال و ۵۱ کیلومتر مربوط به شبکه توزیع آب آشامیدنی بوده است.

رحیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ مخزن ذخیره آب آشامیدنی که هر کدام مسوولیت تامین آب چند روستا را بر عهده دارند با حجم مجموع سه هزار و ۸۰۰ مترمکعب در روستاهای محروم استان در دست اجرا است که ساخت این مخازن از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha