۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85356208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: بخش خصوصی و دولتی خوزستان برای رونق اقتصادی تعامل کنند

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان گفت: تعامل سازنده بین سرمایه گذاران و مدیران دولتی برای رونق و توسعه اقتصادی استان باید ایجاد شود.

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب روز سه شنبه در نشست توسعه سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی خوزستان در محل سرسرای استانداری بیان کرد: سرمایه‌گذاران استان با بیان نظرات کارشناسی به رونق و توسعه فعالیت‌های اقتصادی خوزستان کمک‌ کنند.

وی گفت: خوزستان یک استان ویژه با مردم غیور و ولایتمدار است به همین دلیل برای خدمت به این مردم اهل علم و سرمایه گذاران باید پای کار بیایند.

حسینی محراب ادامه داد: وظیفه مدیران سنگین است و باید همدلی و هم‌افزایی را بین بخش خصوصی و دولتی ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه ثروتمند شدن مردم شعار استانداری خوزستان است افزود: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران می‌‍تواند باعث ایجاد امنیت تولید و اشتغال در استان شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: رایزنی خوبی برای توسعه امر تجارت و بازرگانی بین خوزستان و کشور بلاروس انجام شده و باید از این موقعیت به خوبی استفاده کرد.

حسینی محراب اظهار کرد: جلسه هم‌افزایی با سرمایه گذاران برای پیشبرد اهداف اقتصادی استان به صورت منظم برگزار خواهد شد و امید است این هم‌افزایی و تعامل منجر شود که سرمایه‌گذاران برای انجام سرمایه‌گذاری در استان ترغیب شوند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: تمامی مدیران و مسئولان دستگاه‌ها ملزم به همکاری با سرمایه گذاران برای رونق تولید و سرمایه‌گذاری در استان هستند.

حسینی محراب سرمایه‌گذاران را پیشگامان اقتصادی استان خواند و افزود: سرمایه‌گذاران برای بهبود و توسعه استان پای کار بیایند.

وی گفت: استانداری خوزستان و تیم اقتصادی استان از سرمایه‌گذاران برای کار و فعالیت در این استان حمایت می‌کند.

۲۵ درصد ظرفیت صنعتی و تولیدی کشور در خوزستان

در ادامه این نشست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: سلسله نشست‌هایی با فعالان اقتصادی برای بررسی راهکارها و چالش‌های اقتصادی استان در حال برگزاری است.

محمد راضی جلالی با بیان اینکه ۲۵ درصد کل ظرفیت تولیدی و صنعتی کشور در خوزستان است ادامه داد: با پای کار آمدن بخش خصوصی و رونق سرمایه‌گذاری می توان با وجود تمام محدودیت‌هایی که تحریم‌ها برای کشور ایجاد کرده اشتغال و تولید را رونق بخشید.

وی با بیان اینکه رویکرد استانداری خوزستان حمایت جدی از سرمایه‌گذاری است ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده در یکی از ادارات کل استان هشت هزار مجوز بلاتکلیف در درگاه ملی مجوزها باقی مانده که طبق قانون‌ می‌شود از مدیر این دستگاه در دادگاه انقلاب شکایت کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: نباید سرمایه‌گذار و بخش خصوصی برای انجام‌کار در استان با مشکلات متعدد روبرو باشد.

وی گفت: کارگروه‌های تخصصی اقتصادی در استان برای جذب و تسهیل فعالیت سرمایه گذاران راه اندازی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این نشست جمعی از سرمایه گذاران درون و خارج از استان حضور داشتند که چالش‌ها و راهکارهای مسیر سرمایه گذاری در استان را بیان کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha