۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85356288
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلاهبردار ۲۵۰۰ میلیارد ریالی در اصفهان دستگیر شد

اصفهان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که به جُرم کلاهبرداری ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان محکوم و متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اصفهان، سردار حمید علینقیان‌پور روز سه‌شنبه افزود: در پی وصول حکم جلب فردی که به جُرم کلاهبرداری متواری شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری او بصورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه متهم دارای ۱۶ فقره پرونده مفتوح و جاری در شعبه‌های مختلف دادسرا و اجرای احکام اصفهان بود، افزود: با انجام تحقیقات گسترده سرانجام سرنخ‌هایی از حضور و تردد متهم در یکی از مناطق شهرستان اصفهان بدست آمد.
فرمانده انتظامی اصفهان تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران با طراحی عملیات ویژه محل را به محاصره در آورده و فرد مذکور پیش ازاینکه فرصت فرار پیدا کند در یک اقدام ضربتی دستگیر و به سازمان اطلاعات انتظامی استان منتقل و پس از مواجهه با مدارک ارائه شده به جُرم خود اعتراف کرد و در نهایت برای رسیدگی قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
سردار علینقیان‌پور با هشدار به کسانی که با سؤاستفاده از اعتماد مردم اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کنند، گفت: این افراد مطمئن باشند که هیچ راه گریزی ندارند و عاقبت گرفتار شده و بایستی در پیشگاه قانون پاسخگوی اعمال خود باشند.
این مقام ارشد انتظامی با بیان‌اینکه کلاهبرداران با شگردهای مختلف در کمین افراد ساده و زودباور هستند، گفت: به شهروندان توصیه می‌شود از اعتماد بی‌جا به افراد ناشناس که ادعای پرداخت سودهای کلان در ازای سرمایه‌گذاری در زمینه های رمرز ارز، واردات و صادرات، پروژه های ساختمانی و دیگر موارد می‌کنند، خودداری و فریب ظاهر شیک، دفتر کار، اسناد و مدارک جعلی و قلابی آنان را نخورند.
‌ این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشکوک شدن به چنین افرادی از طریق تماس با شماره ۱۱۰ یا مراجعه به یکی از مراکز انتظامی یا اداره جعل و کلاهبرداری پلیس اگاهی استان، موضوع را مطرح کنند تا در سریعترین زمان با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha