۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85356293
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار خواف: سلامت و امنیت انتخابات اولویت عوامل اجرایی است

خواف-ایرنا- فرماندار خواف و رییس حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار گفت: سلامت، امنیت و افزایش مشارکت در انتخابات، اولویت عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران این بخش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی عباسپور روز سه شنبه در جلسه توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار افزود: چهار اصل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب شامل سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت باید سرلوحه کار همه عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد و از همه ظرفیتهای موجود برای تحقق این مهم استفاده شود.

وی شعار هیات اجرایی انتخابات را «امانتداری رای مردم است» ذکر و بیان کرد: مسوولیت اجرایی صفر تا صد انتخابات در شعب اخذ رای به عهده نمایندگان فرماندار است.
فرماندار خواف اظهار کرد: برای راحتی و دسترسی بهتر مردم ۶ شعبه به مجموع شعب اخذ رای این شهرستان در انتخابات اسفندماه سالجاری اضافه شد.

عباسپور ادامه داد: با توجه به تغییر قانون انتخابات، افراد می توانند با یکی از پنج مدرک کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت در شعبه اخذ رای انتخابات حاضر شده و رای بدهند.

از مجموع ۹۰ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این‌ حوزه انتخابیه ۳۱ نفر توسط هیات نظارت شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یازدهم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۴۴ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار نیز برگزار می شود.

حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و به ترتیب در فاصله ۲۶۷ و ۲۶۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha