۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 894
کد خبر: 85356336
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

سومین سورتی هفتگی پرواز از فرودگاه خوی برقرار شد

ارومیه- ایرنا- سومین سورتی هفتگی پرواز از فرودگاه خوی روز سه‌شنبه با به زمین نشستن هواپیمای یزد ایر در این فرودگاه برقرار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی روز سه شنبه در آیین استقبال از این پرواز در فرودگاه خوی گفت: با تکمیل زیرساخت‌های فرودگاه خوی امکان افزایش پروازها در این فرودگاه فراهم شده است.

محمدعلی نائل قراملکی افزود: با آغاز پرواز روز سه شنبه از طریق شرکت هواپیمایی یزد ایر، مجموعه پروازهای فرودگاه خوی از تهران و برعکس در روزهای یکشنبه و ‌پنجشنبه به سه پرواز رسید و بستر خوبی برای جابجایی مسافران شمال استان از طریق ناوگان هوایی فراهم شد.

وی اجرای طرح‌های زیربنایی فرودگاه خوی را ازجمله برنامه های این نهاد عنوان کرد و ادامه داد: طرح تکمیلی محوطه‌کشی و ایمن سازی فرودگاه خوی با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار دارد.

فرماندار خوی هم در این آیین اظهار کرد: افزایش پروازهای فرودگاه خوی نقش مهمی را در توسعه سرمایه‌گذاری و صنعت گردشگری در این شهرستان ایفا می کند.

کریم علی نژاد افزود: ایجاد خط سیر پرواز از فرودگاه خوی به مشهد مقدس و برعکس در دستورکار شهرستان و فرودگاههای استان است.

با توجه به هم‌مرز بودن خوی با کشور ترکیه و شهر وان و داشتن گذرگاه مرزی رازی خوی به عنوان مهم‌ترین دروازۀ توسعۀ شمال استان، توسعه فرودگاه خوی و افزایش پروازهای آن می تواند در جابجایی هوایی مسافر، گردشگر، وقشرهای مختلف جامعه نقش مهمی ایفا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha