۲۶ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۳۴
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85356448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

آخرین تحولات نبرد زمینی در غزه/ زخمی شدن ۲۶ نظامی صهیونیست طی ۲۴ ساعت

تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای فلسطین عصر امروز (سه‌شنبه) اعلام کردند که رزمندگان مقاومت در ادامه عملیات‌های خود علیه ارتش رژیم صهیونیستی ضربات سنگینی را به آنها در محورهای مختلف وارد کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را با راکت بمباران کرده است.

گردان‌های القسام در بیانیه دیگری اعلام کرد: دو تانک صهیونیست‌ها را با راکت‌های الیاسین ۱۰۵ و یک بولدوزر نظامی را با دو بمب ضد زره در خان یونس هدف قرار دادیم.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از حملات خمپاره‌ای به محل‌ تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی همچنین تصاویر مربوط به این حملات را منتشر کرد.

گردان‌های القسام نیز اعلام کرد که یک ریزپرنده ارتش رژیم صهیونیستی به هنگام ماموریت جاسوسی بر فراز شمال نوار غزه را در اختیار گرفته است.

گردان‌های القسام تصاویر در اختیار گرفتن این ریزپرنده ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر کرده است.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ نظامی این رژیم زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و دومین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به بیش از ۲۴ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم اسراییل برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس این رژیم جعلی ضربات سهمگینی را از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از زمان آغاز حملات ارتش رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۲۴ هزار و ۲۸۵ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha