۹۰ ثانیه با تمرین شاداب تیم ملی فوتبال ایران + فیلم

دوحه- ایرنا- تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی عصر امروز سه‌شنبه پیگیری شد که سرمربی تیم ملی برای دقایقی با سردار آزمون به صحبت پرداخت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایرنا، اولین تمرین تاکتیکی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور تمام نفرات، پیش از بازی دوم در جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در زمین شماره ۲ کمپ الریان برگزار شد.

قبل از شروع تمرین میلاد محمدی دقایقی با مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی به صحبت پرداخت و سپس به همراه سیدحسین حسینی در جمع اصحاب رسانه حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات شد.


شجاع خلیل‌زاده به دلیل مصدومیت از ناحیه کف پا در دیدار مقابل فلسطین، در تمرین گروهی ملی پوشان حضور نداشت و فقط در کنار زمین به قدم زدن پرداخت. سامان فلاح و مهدی ترابی هم که دچار مصدومیت جزئی شده بودند زیرنظر علیرضا شهاب، فیزیوتراپیست تیم ملی به صورت اختصاصی تمرین کردند.

امیر قلعه‌نویی به دلیل «سینوزیت» مانند تمرین‌های قبلی از یک سرپوش برای حفاظت از سر خود استفاده کرد. سرمربی تیم ملی پیش از شروع تمرین برای لحظاتی با یکی از مسئولان کمپ الریان صحبت کرد.

زمانی که بازیکنان مشغول بازی آقا وسط بودند، کادرفنی برای ثانیه‌هایی با حسین کنعانی‌زادگان شوخی کردند.

پس از صحبت‌های ابتدایی بازیکنان با قلعه‌نویی، آنها زیرنظر علی اصغر قربانعلی‌پور تمرینات بدنی را آغاز کرده و در ادامه به دویدن دور زمین پرداختند.در این لحظه سرمربی تیم ملی بالای سر سردار آزمون حاضر شده و با او مشغول صحبت شد.

تمرین آقا وسط در قالب ۳ گروه، بخش بعدی تمرین تیم ملی بود که در این بخش آندرانیک تیموریان نیز با پوشیدن کاور زرد در یکی از گروه‌هایی که مهدی طارمی، سامان قدوس، روزبه چشمی، رضا اسدی هم حضور داشتند شرکت کرد.

پس از گذشت ۱۵ دقیقه از شروع تمرین، اصحاب رسانه از تمرین خارج شدند تا شاگردان قلعه‌نویی پشت درهای بسته به تمرینات تاکتیکی بپردازند.

تیم ملی کشورمان جمعه شب در دومین بازی مرحله گروهی و در ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha