تمامی مراکز آموزشی آستارا چهارشنبه دایر هستند

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: تمامی مراکز آموزشی شهرستان فردا چهارشنبه به دنبال فروکش کردن برف و افزایش دما دایر خواهد بود.

"محمدرضا شهاب زاده" سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تمامی مراکز آموزشی شهرستان آستارا که به علت بارش برف و برودت هوا طی روزهای اخیر به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد فعال بودند فردا چهار شنبه دایر خواهد بود.

وی افزود: ضروری است مدیران مدارس نسبت به مدیریت سامانه‌های گرمایشی و موتورخانه‌های مدارس توجه و اقدام‌های لازم را در دستور کار قرار دهند.

شهاب زاده ادامه داد: در سه روز گذشته به دلیل اینکه احتمال بروز حادثه برای دانش آموزان وجود داشت، مقاطع ابتدایی و مراکز پیش دبستانی را تعطیل و یک روز هم دانشگاه و مقاطع متوسطه اول و دوم را تعطیل کردیم تا شاهد بروز مشکلی نباشیم؛ ولی فردا به علت کمتر شدن برف در سطح خیابان ها و افزایش نسبی دما تصمیم بر دایر بودن مدارس و آموزشگاه ها گرفته شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان بندر مرزی آستارا تاکید کرد: حضور مدیر و عوامل اجرایی در مدارس و ارسال گزارش روزانه از وضعیت فیزیکی و حوادث احتمالی به دبیرخانه ستاد بحران آموزش و پرورش شهرستان الزامی است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha