هماهنگی قوی رام الله با تل آویو برای در تنگنا قرار دادن فعالان حماس و جهاد اسلامی

تهران- ایرنا- یکی از تحلیلگران فلسطینی از هماهنگی قوی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی برای در تنگنا قرار دادن، فعالان وابسته به جنبش های جهاد اسلامی و حماس فلسطین خبر داد.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا به نقل از روزنامه رای الیوم، «عقل صلاح» تحلیلگر فلسطینی از هماهنگی عالی تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس با رژیم صهیونیستی سخن گفت و تصریح کرد: تشکیلات خودگردان پس از سیطره حماس بر غزه در سال ۲۰۰۷ با انگیزه های انتقام جویانه به مشارکت واقعی با اسرائیل روی آورد.

وی افزود: این هماهنگی از بازداشت فعالان حماس و جهاد اسلامی (در کرانه باختری) به بستن مراکز و جمعیت ها و رصد پول ها به منظور در تنگنا قرار دادن همه جنبش های مقاومت فلسطین به ویژه حماس، توسعه پیدا کرده است.

این تحلیلگر در ادامه آورده است: طرف مقابل (رژیم صهیونیستی) هماهنگی با تشکیلات ندارد و این هماهنگی یکجانبه و فقط از سوی طرف فلسطینی است که همه اطلاعات لازم اشغالگران را فراهم می‌آورد، بدون اینکه طرف اسرائیلی امتیازی بدهد.

وی افزود: هماهنگی امنیتی میان دو طرف فقط به نفع شهرک نشینان صهیونیست است و ثمری برای فلسطینیان جز بی اعتمادی به تشکیلات خودگردان و سرویس های امنیتی آن و جنبش فتح ندارد.

پیش از این نیز «عاموس هارئیل» تحلیلگر صهیونیست به نقل از منابع امنیتی آگاه در تل آویو اعلام کرد: با وجود تحولات غزه، هماهنگی عالی میان سرویس های امنیتی رام الله و سرویس های امنیتی اسرائیل وجود دارد. سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان تا این لحظه، فعالان حماس و جهاد را بازداشت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha