تظاهرات سراسری علیه کابینه نتانیاهو/بازداشت و سرکوب معترضان توسط پلیس اسراییل

تهران-ایرنا- کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی، تظاهرات سراسری برای توقف جنگ علیه غزه و شروع مذاکرات تبادل اسرا را سرکوب کرد.

به گزارش امروز (چهارشنبه) ایرنا، پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نیوز» از بازداشت ۲ معترض، نزدیک خانه «اوفیر آکونیس» وزیر علوم رژیم صهیونیستی خبر داد.

پلیس رژیم صهیونیستی، دلیل بازداشت این ۲ زن صهیونیست را درگیری با پلیس این رژیم اعلام کرد.

همچنین، پلیس رژیم صهیونیستی، تظاهرات شامگاه سه شنبه در تل آویو را سرکوب کرده و تعدادی از تظاهرات کنندگان را بازداشت کرد. تظاهرکنندگان خواستار عقب نشینی این رژیم از غزه بودند.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین با حضور در مکان های از پیش برنامه ریزی شده برای تظاهرات، مانع از تجمع تظاهرکنندگان شد.

براساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی، بنرهای تظاهرکنندگان را جمع آوری کرد. برخی از بنرها، این رژیم را مسئول نسل‌کشی در غزه اعلام کرده بودند.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین با ابراز نگرانی درباره غیرقابل کنترل شدن تظاهرات در حیفا، مانع از برگزاری این تظاهرات در شامگاه شنبه شد.

مسئولان برگزاری تظاهرات در حیفا اعلام کرده بودند که خواست آنها برقراری آتش بس و شروع مذاکرات برای تبادل اسراست.

به گزارش ایرنا، بعد از عملیات روانی مقاومت فلسطین در انتشار ویدئوی جدیدی از اسرای صهیونیست و به موازات آن، شکست ارتش رژیم صهیونیستی در میدان نبرد و عقب نشینی از شمال غزه، فشار افکار عمومی در سرزمین های اشغالی بر کابینه نتانیاهو افزایش یافته است.

بیشتر رسانه های رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر، مطالبی درباره شکست ارتش این رژیم در غزه و پیروزی مقاومت فلسطین منتشر و خواستار مذاکره با حماس و دیگر گروه های مقاومت برای آزادی اسرای صهیونیست شدند.

رسانه های صهیونیست با گذشت بیش از یکصد روز از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه اذعان دارند که مقاومت فلسطین در حال تقویت کنترل خود بر شمال این منطقه است و ۵۰ درصد آنجا را به کنترل خود بازگردانده است.

این رسانه ها افزودند که ۲ هفته پیش تنها ۳۰ درصد از مناطق شمالی نوار غزه تحت کنترل رزمندگان مقاومت بود.

حملات همه جانبه بیش از صدروز گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه، چیزی جز ویرانی این باریکه و شهادت بیش از ۲۴ هزار غیرنظامی، زن و کودک نتیجه ای نداشته و تل‌آویو به هیچ یک از اهداف ادعایی خود در این جنگ دست نیافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha