۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85357007
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ابراز شگفتی مدیران شهرداری نجف اشرف از فرهنگ ترافیکی در کیش

کیش – ایرنا – معاون امور صنعتی شهردار نجف اشرف با ابراز شگفتی از فرهنگ ترافیکی حاکم بر جزیره کیش، گفت: این فرهنگ منطقه کم نظیر است و باید از آن الگو گرفت.

«شهید دلی العارضی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: فرهنگ بالای ترافیکی مردم کیش سبب شده که این جزیره یک نظم خاصی داشته و حس احترام به قانون را در کیش زیبا القا کند.

وی ادامه داد: همچنین این جزیره فضای سبز قابل توجهی نیز داشت که نشان از یک مدیریت پویایی شهری بر آن است.

معاون امور صنعتی شهردار نجف، جزیره کیش را دارای ظرفیت‌های بالای گردشگری عنوان کرد و افزود: زیبایی دریای این جزیره در منطقه کم نظیر است و کیش می‌تواند به قطب گردشگری تبدیل شود.

وی با ابراز آمادگی برای آغاز طرح‌های مشترک سرمایه گذاری در کیش، بیان کرد: ایرانی‌ها و عراقی‌ها برادر یکدیگر هستند؛ ما پس از بازدید از کیش در تلاش خواهیم بود تا از دانش مدیریتی منطقه آزاد کیش در نجف اشرف نیز بهره مند شویم.

«شهید دلی العارضی» اضافه کرد: نظم و انضباط حاکم بر کیش می‌تواند در سایر مناطق گردشگر پذیر همچون نجف نیز پیاده شود که در این راستا تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

به گزارش ایرنا، معاون امور صنعتی، معاون امور اداری، معاون حقوقی و مدیر امور معماری شهرداری نجف با «وحید زارع فکری» معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش دیدار و جلسه‌ای مشترک برگزار کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha