۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85357059
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: سه هزار و ۶۶۱ شغل امسال در پیشوا ایجاد شد

پیشوا - ایرنا - فرماندار شهرستان پیشوا گفت: با پیگیری و تلاش مسئولان سه هزار و ۶۶۱ شغل طی سال جاری ایجاد شده که این تعداد بیش از تعهد شهرستان است.

ابراهیم تاجیک‌نوری روز چهارشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرستان پیشوا در سال جاری برای ایجاد سه هزار و ۴۶۱ شغل تعهد داده بود که بر اساس سامانه رصد، طی ۱۰ ماه امسال برای سه هزار و ۶۶۱ نفر شغل ایجاد شد.

وی افزود: شهرستان پیشوا در ایجاد اشتغال رتبه چهارم استان را در اختیار دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این تعداد اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد برکت، آموزش فنی و حرفه ای، صنایع کوچک و شهرک های صنعتی و بهزیستی ایجاد شده است.

تاجیک نوری یادآور شد: برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری‌های درست، وجود ظرفیت های صنعتی و تولیدی، همراهی و مشارکت دستگاه های اجرایی و همت بلند صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی موجب ایجاد این میزان اشتغال در شهرستان پیشوا شده است.

رئیس ستاد تسهیل شهرستان پیشوا با بیان اینکه اشتغال پایدار زمینه ساز توسعه، ترقی و تعالی کشور است، افزود: در راستای تحقق شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم، برگزاری مستمر جلسات ستاد تسهیل و کارگروه اشتغال در راستای رفع موانع و مشکلات و حمایت از واحدهای تولیدی، موجب رونق فضای کسب و کار در شهرستان پیشوا شده است.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha