فرماندار: امکانات لازم برای برگزاری انتخابات در شادگان فراهم است

آبادان - ایرنا - فرماندار شادگان حضور چشمگیر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را نماد همبستگی ملی دانست و گفت: امکانات و تجهیزات نرم‌افزاری و سخت افزاری برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه فراهم خواهد شد.

جمال صالح‌زاده چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۴۷ نفر برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام اولیه کردند که پس از بررسی در نهایت صلاحیت ۲۷ نفر برای شرکت در انتخابات احراز شده است.

وی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه طبق روز شمار ابلاغی و قانون در حوزه انتخابیه شهرستان شادگان پیش‌بینی شده است.

صالح‌زاده با بیان اینکه حضور پرشور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات استحکام بخش پایه‌های نظام اسلامی است افزود: مشارکت گسترده در انتخابات، دشمن را که به دنبال کاهش مشارکت مردم در صحنه انتخابات است را ناامید خواهد کرد.

فرماندار شادگان گفت: باید تابع قانون و پاسدار رای مردم بود و فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش حضور مردم در انتخابات فراهم شود.

صالح‌زاده بیان کرد: در انتخابات پیش رو افزایش مشارکت سیاسی و اجتماعی و حفظ آرامش عمومی بسیار حائز اهمیت است و نقش احزاب در این مقوله بسیار پررنگ و مهم خواهد بود.

فرماندار شادگان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ روانی و تبلیغاتی به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو هستند، گفت: مردم باید با وجود تلاش دشمنان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور گسترده داشته باشند.

وی نقش رسانه در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را مهم دانست و بیان کرد: سرفرازی نظام اسلامی منوط به حضور مردم در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات است و باید زمینه حضور حداکثری اقشار مختلف در انتخابات فراهم شود.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha