رکورددار پرش با نیزه بانوان: به خاطر هزینه‌های زیاد به مربیگری روی آوردم

تهران- ایرنا- رکورددار پرش با نیزه بانوان ایران گفت: خود را برای مسابقات داخل سالن آسیا به میزبانی ایران آماده می‌کردم اما به دلیل تعمیرات پیست را بستند و شرایط مناسبی برای تمرین نداریم. در این مدت به دلیل بالا بودن هزینه‌ها به مربیگری روی آوردم.

مهسا میرزاطبیبی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، درباره عملکرد فدراسیون دوومیدانی در چند سال گذشته، اظهار داشت: از سال ۲۰۱۵، پرش با نیزه را شروع کردم. در واقع این رشته با من آغاز شد. تقریبا ۹ سالی است که فعالیت می‌کنم. متاسفانه در شرایطی تمرین می‌کردیم که از طرف نایب رئیس قبلی بانوان حمایت نمی‌شدیم.

وی افزود: همیشه خودمان تجهیزات پرش با نیزه را تهیه می‌کردیم. فدراسیون حمایتی برای تهیه تجهیزات ورزشی نداشت و یا خودم هزینه نیزه و مربی را پرداخت می‌کردم. امیدوارم زهرا محمودوند نایب رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی بتواند حق دختران را بگیرد و بیشتر از ما حمایت کند. زیرا وی قبلا دوومیدانی کار می‌کرده و با این رشته آشناست.

ملی‌پوش دوومیدانی عنوان کرد: در بازی‌های آسیایی دو دوره قبل جزو کسانی بودم که از نظر رکوردی باید اعزام می‌شدم اما حمایتی از من نشد. امیدوارم در مسابقات پیش‌رو بیشتر حمایت شوم و بتوانم رکورد خوبی بزنم. قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو صحبت کرده بودیم تا به ما فرصت داده شود و انتخابی تیم ملی هم آنگونه که می‌خواستیم نبود و با یک مسابقه انتخابی نمی‌توان تصمیم گرفت که ما باید در آسیا شرکت کنیم یا خیر.

رکورددار پرش با نیزه بانوان ایران ادامه داد: در این مدت خودم را برای مسابقات داخل سالن آسیا به میزبانی ایران آماده می‌کردم اما به خاطر تعمیرات پیست را بستند و خیلی شرایط مناسبی نداریم. امیدوارم همه مشکلات حل شود و پیست را بازسازی کنند. معمولا دو بار در روز تمرین می کنیم. در این مدت به دلیل بالا بودن هزینه‌ها به مربیگری روی آوردم. دوست دارم تا به دوومیدانی‌کاران ماده پرش با نیزه کمک کنم.

مهسا میرزاطبیبی رکوردار ماده پرش با نیزه بانوان ایران است که در جریان رقابت‌های پرش با نیزه بازی‌های کشورهای اسلامی رکورد ۳.۷۰ متر را ثبت کرد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha