۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85357167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رکابزن اصفهانی: هدفم انتخاب در فهرست نهایی تیم ملی است

اصفهان - ایرنا - رکابزن اصفهانی دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: هدفم قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم ملی دوچرخه‌سواری جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیاست.

بنیامین حقیقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری در رده سنی جوانان و بزرگسالان و در ۲ بخش آقایان و بانوان از ۱۵ دی در بوشهر آغاز شده است و تا آخر این ماه ادامه خواهد یافت و تمرینات مختلف از جمله هوازی و غیرهوازی را زیرنظر مربیان پشت سر می‌گذاریم و روزانه سه تا چهار ساعت تمرین داریم.

وی اضافه کرد: در نهایت پس از این اردو و در اردوی آخر در اهواز ۲ رکابزن جوان برای مسابقات قهرمانی آسیا در بخش جوانان انتخاب خواهند شد و من قصد دارم یکی از ملی پوشان باشم.

این رکابزن اصفهانی افزود: مسابقات قهرمانی آسیا از دوم اسفند امسال در کشور هند آغاز می‌شود و بطور قطع مصاف با حریفان آسیایی که توانایی بالایی دارند، سخت خواهد بود.

حقیقی با بیان‌اینکه برای پوشیدن تیم ملی در بخش پیست از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، خاطرنشان کرد: از لحاظ روحی، ذهنی و بدنی شرایط مطلوبی دارم و این آمادگی را افزایش خواهم داد.

وی گفت: رکابزنان ژاپن، مالزی و اندونزی در دوچرخه‌سواری پیست جزو بهترین‌ها هستند و رویارویی با آنان سخت و نفسگیر خواهد بود.

عضو تیم دوچرخه‌سواری جوانان سپاهان یادآور شد: این باشگاه شرایط مناسبی را برای فعالیت دوچرخه‌سواران مهیا کرده است و امیدوارم شرایط این رشته المپیکی در کشور روز به روز بهتر شود.

رکابزن اصفهانی: هدفم انتخاب در فهرست نهایی تیم ملی است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha