شبکه برق شمال شرق شهرستان اهواز توسعه یافت

اهواز - ایرنا - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به تقویت ولتاژ شبکه برق مناطق شمال شرق اهواز گفت: بخش‌هایی از مناطق شمال شرق اهواز با اعتباری بالغ بر ۳۳۷ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال توسعه، احداث و به بهره برداری رسید.

عبدالحمید عباس شیاری چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این اقدام در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شبکه برق در بخش های مناطق شمال شرق اهواز انجام شده است اظهار کرد: براساس طرح ها و پروژه های تعریف شده، به میزان چهار هزارو ۲۴ متر کابل آلومنیمی فشارمتوسط ۳۳ هزار ولت، ۲ هزارو ۷۰۴ متر کابل خودنگهدار فشار ضعیف ۲۲۰ ولت و همچنین یک هزارو ۶۴۱ متر کابل خودنگهدار روشنایی معابر و تعداد ۱۴۲ اصله پایه فشار متوسط و ضعیف و تعداد ۵۵۲ مقره سیلیکونی در بخش شمال شرق شهرستان اهواز توسعه و احداث شده است.

وی ادامه داد: تقویت ولتاژ و افزایش ظرفیت شبکه برق از مهمترین اقدامات این شرکت در برنامه ریزی مهندسی می باشد که از ابتدای سال تاکنون تعداد ۳۶ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت بالغ بر ۱۹ هزار کیلوولت آمپر احداث و به بهره برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اهداف این پروژه گفت: جلب رضایت شهروندان یکی از مهمترین اهداف و برنامه های مجموعه صنعت برق می‌باشد که این شرکت تلاش می‌کند تا پیش از فرارسیدن فصل گرم سال نسبت به استاندارد سازی و کیفیت ولتاژ شبکه برق اقدامات مناسبی را انجام دهد.

شیاری افزود: تامین برق مطمئن و پایدار، وظیفه اصلی شرکت توزیع برق اهواز است که این مهم باعث شده حساسیت در خصوص خدمت رسانی به مردم دغدغه بیشتری را به‌وجود بیاورد.

به گزارش ایرنا، شرکت توزیع نیروی برق اهواز داری بیش از ۶۱۹ هزار اشتراک فعال است که شهرهای اهواز، حمیدیه، کارون، باوی و حمیدیه را زیر پوشش خود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha