۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85357179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نزاع و درگیری در صدر پرونده های قضایی البرز قرار گرفت

قزوین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب البرز گفت: بیشترین حجم از پرونده‌های قضایی این شهرستان طی سال جاری مربوط به نزاع و درگیری بین طرفین بوده که عامل اصلی آن نیز فقدان کنترل خشم و ضعف مهارت‌های ارتباطی در جامعه است.

محمد تقی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: نزاع و درگیری بین طرفین موضوعی است که پس از عصبانیت و خشم و کنترل نکردن آن اتفاق می‌افتد و دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی باید روی این موضوع بیشتر کار کنند.

وی با بیان اینکه البرز فاقد هرگونه جرایم خشن است، اضافه کرد: خوشبختانه امنیت خوبی در شهرستان وجود دارد و گزارشی در خصوص ارتکاب جرایم خشن در این شهرستان ثبت نشده است.

به گفته تقی زاده، رتبه دوم پرونده‌های قضایی در شهرستان البرز مربوط به سرقت‌های خرد بوده و تخلفات و جرایم در فضای مجازی در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند که بخش اعظم آن را کلاهبرداری تشکیل می‌دهد.

این مسوول قضایی در خصوص پرونده‌های حوزه فضای مجازی تصریح کرد: متاسفانه به محض اینکه یک طرح ملی مثل سهام عدالت یا مسکن اجرایی می شود، سودجویان و فرصت طلبان از این موقعیت استفاده کرده و با ارسال لینک‌های مخرب به حساب بانکی افراد دستبرد می‌زنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم با هوشیاری کامل و توجه به هشدارها، از ورود به هرگونه لینک‌های ناشناس جلوگیری کنند تا جرایم فضای سایبری به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha