۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85357182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رزمندگان القسام یک تانک و یک بلدوزر ارتش اسرائیل را منهدم کردند

تهران – ایرنا – در تداوم درگیری ها بین رزمندگان مقاومت و متجاوزان صهیونیست در مناطق مختلف نوار غزه، گردان های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس)، یک تانک و یک بلدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کردند.

به گزارش امروز چهارشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما»، گردان های شهید عزالدین القسام امروز چهارشنبه اعلام کرد که با آتش راکت «الیاسین ۱۰۵» یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «مرکاوا» و یک بلدوزر نظامی از نوع «D۹» را در منطقه «البطن السمین» در جنوب شهر خانیونس هدف قرار داده است.

همزمان با صد وسومین روز از آغاز تجاوزهای رژیم صهیونیستی در غزه، شهر خانیونس شاهد درگیری های شدید نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در اطراف بیمارستان «ناصر» بوده است.

تانک های ارتش رژیم صهیونیستی نیز که هفته گذشته از مناطق شمالی نوار غزه عقب نشینی کرده بودند، دوباره در این مناطق وارد شدند و درگیری شدیدی میان رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر در شرق «جبالیا» واقع در شمال نوار غزه رخ داده است.

به گزارش ایرنا، جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه درحالی به صد و سومین روز خود رسیده که این رژیم در سردرگمی محض کشتار مردم بی دفاع غزه را ادامه داده، در افکار عمومی در جهان منفورتر شده و مورد پیگرد و محکومیت کشورهای جهان قرار گرفته است.

وزارت بهداشت غزه در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که شمار کل شهدای نوار غزه از زمان آغاز حملات ارتش رژیم اسرائیل در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر۱۴۰۲ ) به ۲۴ هزار و ۲۸۵ نفر و شمار زخمی ها نیز به بیش از ۶۱ هزار نفر افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha