۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85357207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۱۰ میلیارد ریال برای طرح‌های ورزشی خراسان‌شمالی جذب شد

بجنورد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی گفت: ۴۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوب سفر استانی رییس جمهور برای تکمیل چهار طرح ورزشی استان جذب شد.

غلامحسین شاکری کوشکی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از این میزان اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل سالن ۶ هزار نفری بجنورد، ۸۰ میلیارد ریال برای سالن اختصاصی بانوان و ۱۳۰ میلیارد ریال نیز برای تکمیل سالن های شیروان و اسفراین جذب شده است.

وی افزود: مجموعه اعتبارات مصوب برای تکمیل این طرح های ورزشی استان ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار است.

شاکری کوشکی گفت: سالن سه هزار نفری بجنورد، سالن سه هزار نفری شیروان و مجموعه ورزشی ۲ هزار نفری اسفراین جزو طرح های نیمه تمامی است که از سال های گذشته به حال خود رها شده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌شمالی ادامه داد: با جذب اعتبارات در دولت سیزدهم روند ساخت این طرح های نیمه تمام از سر گرفته شده و اکنون تکمیل سقف مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره بجنورد در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه سالن ورزشی اختصاصی بانوان بجنورد ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: ساخت سالن چند منظوره بانوان در بخش های فوتسال، والیبال، بسکتبال و ورزش های انفرادی از سال گذشته در منطقه شهرک گلستان آغاز شده است.

اینک ۲۷ هزار ورزشکار بیمه شده در خراسان شمالی وجود دارد که از این تعداد پنج هزار و ۷۳۴ نفر خانم و مابقی آقا هستند.

استان یک میلیون نفری خراسان شمالی دارای ۵۰ هیات ورزشی است و ۲۲۲ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha