شرکت ۵۰۰ ورزشکار در رقابت های جایزه بزرگ کشور به میزبانی البرز

کرج - ایرنا - سرپرست برگزاری مسابقات انجمن بدنسازی و پرورش اندام کشور با اشاره به میزبانی البرز برای برگزاری مسابقه آزاد جایزه بزرگ قهرمانی کشور گفت: پیش‌بینی می شود که بیش از ۵۰۰ ورزشکار از سراسر ایران در این دوره از رقابت‌ها حضور یابند.

وحید ریحانی روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: به همت انجمن بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون ورزش های کارگری و به میزبانی هیات ورزش های کارگری البرز مسابقه جایزه بزرگ کشور در این استان از ۳۰ دی ماه به مدت سه روز در سالن انقلاب کرج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این دوره از رقابت ها در رده سنی بزرگسالان، جوانان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: رقابت‌های جایزه بزرگ قهرمانی کشور در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، گمیز کلاسیک، ماسکولار و فیتنس پیش بینی شده است.

ریحانی با اشاره به اینکه ورزشکاران در این دوره از رقابت ها حق انتخاب و شرکت در ۲ رشته را دارند، گفت: این مسابقات طبق مقررات فدراسیون جهانی IFBB و با نظارت و داوری فدراسیون ورزش های کارگری برگزار می شود.

وی ادامه داد: نفرات منتخب مسابقه آزاد جایزه بزرگ قهرمانی کشور توسط کمیته فنی به مسابقه بین المللی مستر یونیورس که به میزبانی رامسر برگزار خواهد شد، اعزم می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha