۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85357312
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف شیر خشک و داروی احتکار شده در شهرستان کارون

اهواز –ایرنا- مسوول بازرسی و رسیدگی به شکایات معاونت غذا و داروی اهواز گفت: کارشناسان معاونت غذا و داروی اهواز در بازرسی مشترک به همراه ماموران تعزیرات حکومتی و اماکن نیروی انتظامی از یک عطاری در شهرستان کارون شیرخشک معمولی مصرف اطفال زیر ۲ سال و داروی احتکار شده شناسایی کردند.

موسی ظهیری روز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه ای در این خصوص بیان کرد: ارزش این میزان کالای کشف شده معادل هفتصد و هشتاد میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه پرونده این تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد افزود: از مردم درخواست می‌شود شیرخشک موردنیاز خود را فقط از داروخانه‌ها تهیه کنند و درصورت داشتن هرگونه شکایت با واحد بازرسی و رسیدگی شکایات معاونت غذا و داروی اهواز باشماره تلفن ۰۶۱-۹۱۰۰۱۰۹ تماس بگیرند.

همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در خصوص کشف این محموله بیان کرد: ۶۹۲ قوطی انواع شیرخشک یارانه‌ای در شهرستان کارون کشف و ضبط شد .

مهدی طیبی ادامه داد: در این واحد صنفی علاوه بر شیر خشک مقدار زیادی دارو و مکمل‌های قاچاق و غیرمجاز نیز کشف گردید.

وی ادامه داد: این واحد صنفی متخلف پلمپ و ضمن انتقال کالاهای کشف شده پرونده تخلف آن برای انجام برخورد قانونی تشکیل شد.

طیبی با اشاره به تشکیل تیم‌های نظارتی ویژه برای نظارت بر عرضه و توزیع شیر خشک در استان به منظور کنترل بازار افزود: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالاهای سلامت محور باید بر اساس ضوابط تعیینی دولت صورت گیرد و با هر گونه تخلف در این حوزه، با متخلفان با قاطعیت برخورد خواهد شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مدری کل صمت خوزستان از ابتدای امسال تا کنون بیش از هشت هزار پرونده تخلف صنفی در استان تشکیل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha