«گشت ارشاد مسوولان» سبب جابه‌جایی برخی از مدیران اصفهان شد

اصفهان- ایرنا-، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: «گشت ارشاد مسوولان» این ستاد جدی و فعال بوده و تاکنون در برخی از نهادهای استان به برخی از مسوولان بدلیل ترک فعل تذکره داده و سبب جابه‌جایی برخی دیگر شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد امربه معروف و نهی از منکر اصفهان، حجت‌الاسلام محسن مظاهری روز چهارشنبه در جلسه مشترک اعضای این ستاد با «مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان» افزود: عملکرد مدیران بطور مُستمر با مشارکت بازرسی استانداری و معاونت امنیتی وسیاسی فرمانداری شهرستان اصفهان بررسی می‌شود.

وی با بیان پیگیری مجدانه گزارش‌های مردمی از طریق نهادهای بالادستی افزود: ستاد حامی اصلی دستگاه‌های حاکمیتی برای خدمت رسانی به مردم و امید آفرینی در جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام مظاهری افزود : در این زمنیه جلساتی با ائمه جمعه استان با موضوع آشنایی با قوانین امر به معروف و جایگاه و جریان ساز بودن ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: با هدف ارتقای بینش مسوولان و کارمندان نهادهای حاکمیتی و گروه‌های مردمی نیز دوره آموزش آشنایی با امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا؛ دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان اصفهان، دی سال گذشته از فعالیت گشت ارشاد مسوولان بعنوان اولویت نخست این ستاد با استفاده از آحاد مختلف مردم و تیم‌های نظارتی خبر داد و گفت: مُطالبه جدی این ستاد از نهادها، عمل به وظایفشان در حیطه قانون است.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان در بیش از ۵۰ شهر استان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha