آغاز طرح آفتاب بانک سینا با پرداخت «وام قرض الحسنه» بدون کارمزد در منطقه مرکزی

اراک - ایرنا - مدیرمنطقه مرکزی (قم، لرستان و مرکزی) بانک سینا از آغاز طرح آفتاب این بانک خبر داد و گفت: در قالب این طرح وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد به مشتریان پرداخت می‌شود.

علیرضا بیاتانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، افزود: مشتریان برای دریافت وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد طرح آفتاب باید نسبت به افتتاح یک حساب قرض‌الحسنه با حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی اقدام کنند و بر اساس میانگین یک تا ۱۲ ماهه این حساب درخواست وام کنند.

بیاتانی بیان کرد: سقف وام پرداختی به افراد در این طرح سه میلیارد ریال است، مشروط به آن‌که مانده اصل تسهیلات خرد اعطایی و کارت اعتباری فرد در بانک سینا از این مبلغ بالاتر نباشد.

وی تصریح کرد:سقف وام پرداختی به افراد در این طرح ۳۰۰ میلیون تومان است، مشروط به آن‌که مانده اصل تسهیلات خرد اعطایی و کارت اعتباری فرد در بانک سینا از این مبلغ بالاتر نباشد.

مدیر منطقه مرکزی بانک سینا با بیان اینکه امکان انتقال امتیاز این وام به سایر افراد وجود دارد اظهار کرد: پس از اینکه فرد سپرده‌گذاری کرد و موعد دریافت وام فرا رسید، می‌تواند امتیاز دریافت وام را به پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر و برادر خود با تکمیل فرم انتقال امتیاز واگذار کند.

بیاتانی ادامه داد: همچنین کارفرمایان حقیقی نیز می‌توانند امتیاز وام خود را با ارائه مدارک مربوط به سوابق بیمه‌ای که حداقل باید سه ماه باشد و تکمیل فرم انتقال امتیاز وام، به پرسنل زیرمجموعه خود منتقل کنند.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی tarh.sinabank.ir/aftab مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha