فدراسیون آب پاکی را روی دست استقلال ریخت؛ «قید صیادمنش را بزنید»

تهران- ایرنا- لژیونر ایرانی شاغل در چمپیونشیپ انگلیس که مورد توجه سرمربی تیم فوتبال استقلال قرار دارد، نمی‌تواند به عنوان بازیکن قرضی پیراهن استقلال را بپوشد.

به گزارش چهارشنبه‌شب ایرنا، چند هفته پیش وقتی لیام روسنیور، سرمربی هال‌سیتی در نشست مطبوعاتی خود از جدایی قریب‌الوقوع اللهیار صیادمنش به‌صورت قرضی خبر داد، شایعه بازگشت او به ایران و استقلال قوت گرفت.

هال سیتی در ابتدای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ صیادمنش را با قراردادی به ارزش حدود چهار میلیون و ۵۰۰ هزار یورو از فنرباغچه به طور قرضی به خدمت گرفت و طبق ادعای رسانه‌های ترکیه، فنرباغچه از فروش اللهیار به باشگاه بعدی، ۵۰ درصد سهم خواهد داشت.

جواد نکونام، سرمربی استقلال به منظور تقویت تیم تحت هدایتش در نیم‌فصل دوم لیگ برتر، نام صیادمنش را در فهرست خود قرار داد و از مدیران این باشگاه درخواست کرد تا نسبت به جذب این بازکن اقدام کنند.

براساس قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، انتقال قرضی بازیکنان شاغل در لیگ‌های خارجی ممنوع است و تیم‌هاتی لیگ برتری نمی‌توانند به صورت قرضی بازیکن خارجی جذب کنند.

باشگاه استقلال به‌منظور اطمینان از ممنوعیت جذب صیادمنش، از فدراسیون فوتبال استعلام گرفت و پاسخ دریافتی، آب پاکی را روی دست مدیران این تیم ریخت و حالا آبی‌های پایتخت باید فکر جذب قرضی صیادمنش یا هر بازیکن خارجی را از سرشان بیرون کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha