رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد: دانشگاهیان در جهاد تبیین پیشگام باشند+فیلم

یزد- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: دانشگاهیان در جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری باید همواره پیشگام باشند و رسالت دینی، ملی و انقلابی خود را انجام دهند.

به گزارش ایرنا، " محمدرضا دهقانی اشکذری" چهارشنبه شب در جشنواره استانی " شهید دکتر مصطفی چمران " در یزد افزود: با جهاد تبیین است که در جامعه روحیه امید آفرینی ترویج و نقشه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خنثی می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی از مجموعه دانشگاهیان، اساتید و بسیجیان قدردانی کرد و ادامه داد: باید همه برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و منویات مقام معظم رهبری ماموریت دینی و انقلابی خود را انجام دهیم.

دهقانی گفت: موشک‌های ایران از خوزستان به پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل در عراق شلیک شد تا به دشمن نشان دهیم که هم از نظر تجهیزات و هم از نظر راهبرد و رهبر، کسی توان مقابله با ایران را ندارد و به کسی اجازه تجاوز به کشور و امنیت ملت ایران داده نخواهد شد.

مسئول نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز گفت: مهمترین و ضروری ترین جهاد امروز در کشور و جامعه اسلامی آن است که دشمنان نظام و انقلاب مقدس اسلامی را بشناسیم و جهاد تبیین را عمل کنیم.

حجت‌الاسلام "حسن زارع" افزود: امروزه ما به قدرتی رسیدیم که به دشمن سیلی می‌زنیم و او توان پاسخگویی ندارد و این قدرت نظامی کشور اسلامی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در تولید علم باید تقوا را پیشه کرد گفت: نباید حتی در تولید علم تقوا را فراموش کنیم زیرا این فراموشی باعث ایجاد علمی می‌شود که به بشر آسیب می‌رساند و مشابه این موضوع را در سال‌های گذشته به خوبی در سایر کشورها مشاهده کردیم.

تاکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر از دانشگاهیان از مراکز مختلف آموزش عالی در تشکل بسیج اساتید استان یزد جذب و در بخش‌های مختلف سازماندهی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha