۲۷ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۱۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85357813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 جشنواره فیلم خانه روشن پایان یافت

۲۷ دی ۱۴۰۲، ۲۳:۱۵
کد خبر: 85357813
 جشنواره فیلم خانه روشن پایان یافت

زنجان - ایرنا - نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن با معرفی برترین ها در بخش های مختلف عصر چهارشنبه به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش ایرنا، در بخش پایانی مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه "خانه روشن" به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق زنجان برگزیدگان بخش های مختلف با اهدای لوح و جوایزی از آنها تقدیر شد.

در بخش پویانمایی خانم ندا تنهایی مقدم و علی فرید رادپور از استان آذربایجان شرقی با اثر "دهه ها"، علی دهری از استان تهران با اثر "مجموعه هوشی و گوشی" و حمید قالیجاری از کرمانشاه با اثر "سایه روشن" حائز رتبه های برتر شدند.

همچنین در بخش موشن گرافیک، فرهاد نیکو از استان خراسان رضوی با اثر "مدیریت مصرف انرژی"، مهدی مرادی از استان زنجان با اثر "مدیریت مصرف زمستان"، رضا سپهروند از اراک با اثر "مدیریت مصرف"و محمد محمدیان شمالی از ایلام با اثر " دمای آسایش" رتبه های اول تا چهارم را کسب کردند.

در بخش مستند نیز آقایان مهران قوامی از خراسان شمالی با اثر "برق"، کوهسار رسولی تبار از کردستان با اثر "برق و محیط زیست" و علی دهری از استان تهران با اثر "آتش سوزی پست ۶۳" رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش داستانی نیز علیرضا کاشی و مجید آذرفر از استان خراسان رضوی با اثر "ساختمان ١٢١"، سعیده فهیمی از یزد با اثر "غایب"، میثم باجلان ازقزوین با اثر "معلم" و شیدا روحی از زنجان با اثر "انشا" رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

در ادامه این مراسم از خانواده شهید سردار سید رضی موسوی تجلیل شد.

پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت:بدون تردید خون پاک شهید سید رضی موسوی و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه او در به شهادت رساندن اسوه های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، اختتامیه نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن امروز /چهارشنبه/ با حضور هنرمندان سرشناس ملی از قبیل علیرضا خمسه، غلامحسین لطفی و محمود نظرعلیان در سالن همایشهای بین المللی روزبه زنجان و به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق این استان برگزار شد.

۱۰۹ اثر در این جشنواره ملی برای بررسی در مرحله داوری انتخاب شد که ۱۴۸ اثر در بخشهای داستانی، مستند، پویانمایی و موشن گرافیک به این جشنواره ارسال شده بود.

از مجموع آثار رسیده به این جشنواره ۳۸ فیلم در بخش داستانی، ۳۵ فیلم در بخش مستند و ۷۵ اثر نیز مربوط به بخش های پویانمایی و موشن گرافیکی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha